joi, 17 aprilie 2008

Şi-au rămas doar 11...

În 30 de minute tre’ să ne luam bursele or else…, ok atunci ne vedem la CNSC, pup, group huuug, OMG cât de tari am foooost, YESSSSSSS!!!!!! (happyhappyjoyjoy dance la ieşirea din CAMERA), “Aţi stat un pic peste timp...cred” (Roxana), “Mulţumim mult, succes, o zi bună” (juriu), “Acum, să ne spuneti ceva despre voi” (tot juriu J ), antenuţe, “Anul I??? Foarte taree!”, “Sfatul meu legat de campanie…dar nu l-a respectat nimeni” (Borţun), “Dacă nu eşti online nu exişti” (Sebi), “ATL/BTL” (Bubu), legea, mesaje, evenimente de PR, fără strategii de gherilă (Milli), teasing, “bulgăre de zăpada” (Gărgă), obiective, research, “Să nu fim acuzate de misandrie” (Ioana), RACE (Milli), "Bună ziua, noi suntem echipa Bombyx Mori...", Sunshine reggaee la uşă, “Voi urmaţi”, “Fac pe mine”, “Am febră…e curent”, “Am o colegă care cască în momente de tensiune…”, Smiley şi “mana mea gura ta şi altceva :P muzica românească e ceva de groază“, Grigore, Gregory's şi cafea, câini, autobuz, bilete (câte? ne mai şi întoarcem?), metrou, “Sunt singură pe o bancă roşie la capătul peronului”, “Nu uita aparatu…”, ţrrrrr…
IROM XYBMOB

Niciun comentariu: