joi, 17 aprilie 2008

De ce, dom'le, de ce?

Povestea noastră o fi una banală, intravenală, fumată sau oricum (orice ar completa colegii mei). Oana, Oana, Ioana, Milli şi Sebi sunt tineri studenţi (anul I, o mînă de puieţi) la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Litere, departamentul de Comunicare Socială şi Relaţii Publice, observaţi cele 106 litere necesare pentru a ne dezvalui proveninenţa academică (să numere cineva!)

Aripioarele, antenele pe care Sebi le-a purtat cu atâta mândrie şi numele nostru provin dintr-un concept (cel putin aşa ne consolam la început, după ce am mirosit feedback-ul la faimoasele aripioare roz). Bombyx Mori e un fluture, mai exact fluturele de mătase şi singura insectă domesticită, acesta neputând să trăiască fără intervenţia omului; dar ce e aşa de şmecher la el e faptul că este un maestru al comunicării chimice: femela Bombyx Mori emană un feromon pe care masculul nu numai că îl sesizează, dar ştie să ajungă precis la ţintă, chiar şi la o distanţă de câţiva kilometri.

Dincolo de explicaţia ştiinţifică, Bombyx Mori e un mit al facultăţii noastre (la teoriile comunicării se pică pe capete dacă îţi scapă un astfel de detaliu). Sau să fi făcut noi din el un mit?…

Ah da, v-am spus că participăm la olimpiade la comunicare instituţională?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ati venit. Am scris si eu pe blog intreband a sec care era faza cu voi. Interesant conceptul de targetare al numelui echipei. Interesant si cum ati hotarat sa zambiti la toata lumea care se uite ciudat la voi la preselectii. Felicitarile mele pentru ambele.

Cheers

lunna spunea...

bravo, mai copii :) ati dat un nou inteles conceptului de bombyx mori. domnul dinu, daca ar mai preda la anul, ar trebui sa adauge ca amendament acest sens secundar al cuvantului.
bafta mai departe!